دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 19:57

آشنايي با گارد درب آهني!

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. گارد آهني درب آپارتمان يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. گارد آهني درب آپارتمان عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني گارد

درب هايي که به عنوان گارد آهني درب آپارتمان  توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

گارد آهني درب آپارتمان اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است. شايد تصور کنيد که رنگ گارد آهني درب آپارتمان تنها به مشکي محدود مي شود اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد. دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد. امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ گارد آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب گارد آهني درب آپارتمان وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

1.     اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد. البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.

2.     با اينکه گفته مي شود درب آکاردئوني داراي امنيت بسياري است اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.

3.     قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.

4.     دقت کنيد که گارد آهني درب آپارتمان شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.

5.     پروفيل هاي گارد آهني درب آپارتمان را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.

6.     باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ آکاردئوني

در زمينه خريد و نصب گارد آهني درب آپارتمان شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند. اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.

پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد. آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند که بهترين نوع گارد آهني درب آپارتمان را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد. در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد گارد آهني درب آپارتمان به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود. البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد. دقت داشته باشيد که قبل از خريد حفاظ آکاردئوني، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

1.     مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.

2.     مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.

3.     از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.

4.     استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.

5.     استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه

6.     رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و ... بهره مند شويد.

7.     کمربندهاي ايمني

8.     دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار

9.     جوش هاي مناسب که امنيت را براي گارد آهني درب آپارتمان ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت  قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,گارد,درب,آهنی!, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:21

منظور از حفاظ پنجره از داخل چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره از داخل است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ پنجره از داخل تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

حفاظ پنجره از داخل چيست؟

زماني که مي گوييم حفاظ پنجره از داخل در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ پنجره از داخل گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ پنجره از داخل نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ پنجره از داخل آشنا کنيم.

 

نرده فلزي پنجره

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ پنجره از داخل، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ پنجره از داخل از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

 

حفاظ پنجره از داخل استيل

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

يکي ديگر از انواع حفاظ پنجره از داخل، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از حفاظ پنجره از داخل نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع حفاظ پنجره از داخل معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

 

مزيت استفاده از نرده پنجره از داخل

حفاظ پنجره از داخل اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با استفاده از آن ها امنيت را براي ساختمان خود تا حد زيادي برآورده کنيد. اين نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک مي کنند تا با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يکي از آسان ترين و بهترين راه هايي است که ميتوان توسط آن امنيت خانه خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار خوبي به ساختمان شما مي دهند، به شما اين اجازه را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و هزينه هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين زمينه استفاده از دوربين مداربسته است اما همچنان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما مانند خريد يک نرده پنجره از داخل نخواهد بود و امنيت را تا حد زياد براي شما برطرف نخواهد کرد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : منظور,از,حفاظ,پنجره,از,داخل,چیست؟, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 186 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:00

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:30

خريد کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است که دوره‌اي کوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌کند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌کنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

کتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گرکاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين کتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است که نزديک بود او را از پاي درآورد. اثري کوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي که مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي کردن. اين کتاب کوچک و ساده مي‌تواند به کساني که فکر مي‌کنند به آخر راه رسيده‌اند کمک کند، نيز به آن‌ها که عزيزانشان با چنين مشکلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن کتابي است درباره‌ي اين که چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاريکي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلکان

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي کرد که تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم کرده بود . در زير عنوان اين کتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يک زن براي پيدا کردن قاتل ايالت طلايي کاليفرنيا. اين کتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يک قاتل سريالي که در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( کاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يک کتاب در اين باره را با انتشارات هارپرکالينز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يک خبرنگار و يک نويسنده‌ي جنايي ديگر با همکاري همسر ميشل مک نامارا کار ناتمام او را تکميل کردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:15

کتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپايگاني)

مجيد کاشاني و معراج قنبري  | انتشارات نظر

بهزاد گلپايگاني، هنرمند نقاش و طراحي گرافيک در سال ???? و در خانواده‌اي نظامي به دنيا آمد. او تحصيلات خود را به پيشنهاد دوستش عباس مشهدي‌زاده از هنرستان هنرهاي زيباي پسران تهران که به تازگي راه‌اندازي شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشي آغاز کرد و سپس در دانشکده هنرهاي تزئيني تهران و سپس در هنرهاي زيباي پاريس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاريس به تحصيل و طراحي روي پارچه پرداخت. گلپايگاني در مقاطع مختلفي تحصيلات عالي خود را، در ايران و همچنين فرانسه نيمه کاره رها کرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالري‌ها و دست‌اندرکاران نيز به دليل ضوابط تجاري و تشريفات فراوان تفاهمي ندارد، از اين‌رو از بسياري از هم‌دوره‌اي‌هاي خود شهرت کمتري کسب کرد.

کتاب صنعت و امپراتوري

اريک هابسبام | مترجم: عبدالله کوثري | انتشارات ماهي

انقلاب صنعتي سرآغاز بنيادي‌ترين دگرگوني در زندگي آدمي در طول تاريخ مستند مکتوب است. اين انقلاب زماني کوتاه با تاريخ بريتانياي کبير انطباق يافت و بدين گونه تمامي اقتصاد جهان بر گرد اين کشور بنا شد و اين امر بريتانيا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهاني‌اي کرد که هيچ کشوري تا به اين اندازه بدان دست نيافته است. در آن لحظه از تاريخ جهان،بريتانيا تنها صادرکننده تنها واردکننده‌ي عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمايه‌گذار در خارج تنها امپرياليست و تنها کشور با سياستي به راستي جهاني بود. هابسبام در اين کتاب ظهور بريتانيا در مقام نخستين قدرت صنعتي، سقوط آن از جايگاه موقت پيشگامي، رابطه‌ي کم و بيش ويژه‌ي آن با ديگر بخش‌هاي جهان و برخي اثرات اين همه را بر کل جامعه و طبقات گوناگون آن کشور مورد بررسي قرار داده است.

کتاب مسافر تنها

جک کرواک | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نکردم. جدا در نهايت اشتياق در پي تجربه‌اي بودم که براي شهروند دنياي مدرن به ندرت پيش مي‌آيد؛ خلوت مطلق و راحت در دنياي ناآرام طبيعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقيق بگويم. ما اصلا نمي‌دانستيم که طي زمستان گذشته چقدر در کوهستاني که بنا بود به آن‌جا بروم برف باريده.

خريد اينترنتي کتاب از کاواک

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97,کاواک, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:36

خبرنامه